آموزش زبان انگلیش تو دی

خرید آموزش زبان English Today

آموزش زبان انگلیسی از سه روش مفید و  تاثیر گذار (ویدئویی – صوتی – متنی) English Today

مجموعه فوق العاده موثر آموزش زبان انگلیسی

کاملترین پکیج آموزش زبان

به ساده ترین روش زبان بیاموزید

کلکسیونی ویژه مخصوص علاقه مندان به زبان انگلیسی

بدون صرف هزینه های گزاف و اتلاف وقت

بسیار مفید برای دانشجویان …

آموزش زبان انگلیسی

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today دارای بسته بندی شکیل و زیبا

در ۵ دی وی دی english today

English Today فقط یک پیشرفت ساده و معمولی در یادگیری زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملا جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده هدایت می کند که فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

این مجموعه آموزشی با استفاده از سه متد بسیار تاثیر گذار ( ویدئویی –صوتی – متنی) شما را از مبتدی به یک فوق حرفه ای تبدیل میکند در هر حلقه دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی به صورت PDF در هر درس قرار دارد همچنین در هر درس بخشی برای کار و تمرین و تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد. این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش فصل است . هر درس شامل یک کتاب بهمراه یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . متد بهینه برای یادگیری دروس بر اساس این الگوریتم  است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید  سپس از آموزش های صوتی استفاده نمایید و در آخر از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .  آموزش زبان انگلیش تو دی توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

تافل نوعی از  آزمون زبان انگلیسی است که تمام دانشجویان خارجی که می خواهند در آمریکا و همچنین بعضی از دانشگاههای معتبر اروپا به ادامه تحصیل بپردازند باید آن را پشت سر بگذارند. این آموزش زبان برای آمادگی ، TOEIC نیز بسیار موثر می باشد ، TOEIC عوعی آزمون با جهت گیری تجاری می باشد.



پاسخی بدهید

XHTML: از تگ های زیر استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>